2011. május 23., hétfő

Május 23. - 80's + 90's + The Whole World + reklámok + üdítőital-hirdetések





Témakör: Hétindító
Idő: 80's and early 90's 


Na, most megint itt a nagyot nézés ideje.

Mert megint olyan témát választottam, hogy nem is képzeltem volna, hogy ilyesmiről össze lehet állítani egy hétre való anyagot. És aztán meg jobban belegondoltam, ÉS rájöttem, hogy de, simán és homlokráncolás nélkül meg lehet ezt csinálni - és most meg is fogom. 

Ez a hét ugyanis a 80-as és nagyon korai 90-es évek üdítőital-hirdetéseié. Nem tréfa, csalás, vagy ámítás: tényleg ez az eheti témánk. És ebből, majd meglátjátok, bőségesen kitelik egy hét. És, igen, egyik nagy üdítőitalgyártó sem fizetett nekem egy fityinget se, hogy reklámozzam őket ilyesmivel (sőt, néhol még sértegetni is fogom őket :D )  - még a Pepsi se, amelynek egy 1981-es hazai hirdetése az eheti fejlécképünk is egyben...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése